Pogoji poslovanja

Ginarna.si je skupen projekt podjetja Barman Anže Tomšič s.p. in Optiweb d.o.o., kjer podjetje Optiweb d.o.o. skrbi za digitalno prisotnost.

CENE

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.ginarna.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene v trgovini označujejo cene, ki veljajo v spletnih trgovinah Ginarna.si. Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Zavezanci za DDV

Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@ginarna.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

Plačilo s kreditno kartico

Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, American Express, Discover in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

Plačilo po predračunu

Plačilo po predračunu se izvede s pomočjo UPN plačilnega naloga preko spletne banke, na banki, pošti ali katerem koli drugem ponudniku storitev plačevanja UPN nalogov. 

Naziv podjetja: Barman Anže Tomšič s.p., Sv. Duh 228, 4220 Škofja Loka

IBAN: SI 56 6000 0000 0240 146

BIC: HLONSI22

Referenca / kora za razvrščanje: 00 – (številka naročila)

Pri plačilu po predračunu potrdilo o nakupu velja kot predračun.

Predračun je veljaven 3 delovne dni od izdaje. Dobavni rok pošiljke se zamakne za najmanj 1 delovni dan. Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na naši telefonski št. ali e-pošti

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je možno preko dostavnega podjetja DPD. Stroški dostave paketa, kjer je plačilo po povzetju, se obračunajo glede na skupno težo paketa, če je teža naročila do 5kg je strošek 3.2€, ob naročilu nad 5kg pa  4.1€.

Podjetje Barman Anže Tomšič s.p.  si pridržuje pravico, da pri večjih vrednostih naročila od kupca zahteva plačilo blaga pred odpremo.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Podjetje Barman Anže Tomšič s.p. ne nosi odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Odprema blaga

Vsi artikli v spletni trgovini Ginarna.si imajo podatek o dobavljivosti. Podatki o dobavljivosti veljajo za delovne dni.

DOSTAVA 

Dostava znotraj Slovenije

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla.

Cena poštnine z dostavno službo DPD znaša 2.9 EUR pri plačilu s kreditno kartico oziroma po predračunu. Pri izbiri plačila po povzetju se stroški dostave paketa obračunajo glede na skupno težo paketa, če je teža naročila do 5kg je strošek 3.2€, ob naročilu nad 5kg pa  4.1€. Ponudnik se lahko odloči, da bo dostava brezplačna, kar je tudi jasno razvidno v spletni trgovini.

Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila.

Naročila

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte pogodbo (naročilo). Pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Račun za naročilo je kupcu poslano skupaj z izdelki.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Ginarna.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Ginarna.si spletne trgovine ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Kode za popust se NE seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače in NE veljajo na izdelke v akciji.

Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail info@ginarna.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla),  si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.

Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@ginarna.si.  Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

številka naročila,

ime in priimek kupca,

naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri DPD dostavni službi, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@ginarna.si.

Reklamacije artiklov

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev.

Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku osmih delovnih (8) dni od prejetja paketa. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail info@ginarna.si.

Varovanje podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov v spletni trgovini Ginarna.si dovoljujete, da podjetje Barman Anže Tomšič s.p. in Optiweb d.o.o.  z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje Barman Anže Tomšič s.p. in Optiweb d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

PIŠKOTKI

Spletna stran Ginarna.si  uporablja piškotke z namenom, da vam zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje.

Kaj so piškotki?

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.